Seminaras

Viešųjų pirkimų ABC tiekėjams

Smulkusis verslas turi galimybę įdarbinti viešųjų pirkimų įrankį savo veikloje. Tačiau kodėl tuo nesinaudoja? Remiantis apklausos duomenimis, apie 60 proc. smulkaus verslo įmonių nedalyvauja viešuosiuose pirkimuose dėl painaus proceso, neaiškių ir sudėtingų pirkimo procedūrų bei per didelių organizacinių sąnaudų. Mūsų siekis – sugriauti šias nuostatas ir padėti atrasti viešuosius pirkimus.

Seminarus organizuojame kiekvienai įmonei individualiai, dalyvių skaičius neribojamas.

Seminaras gali vykti nuotoliniu būdu „Zoom“ platformoje arba Jūsų įmonės biure.

Seminaro temos:

Viešųjų pirkimų sistema Lietuvoje: pagrindiniai elementai verslui

Metinis viešųjų pirkimų planas: kodėl jis aktualus verslui, kur jį surasti ir kaip naudotis

Viešųjų pirkimų skelbimai: kur juos surasti, kaip atsirinkti pagal savo veiklą ir analizuoti

Viešųjų pirkimų procedūros: kaip skaityti viešojo pirkimo dokumentus, ką reikia žinoti norint dalyvauti viešajame pirkime ir kaip parengti pasiūlymą

Centrinė viešųjų pirkimų sistema: ką reikia žinoti apie CVP IS, kaip joje užregistruoti įmonę ir pateikti pasiūlymą;

„E. sąskaita“ informacinė sistema: ką reikia žinoti, kaip užregistruoti įmonę ir administruoti paskyrą

2 ak. val.
Trukmė
200 € + PVM
Kaina organizacijai

Susidomėjote? Parašykite mums! Mes su jumis susisieksime.

Ačiū už užklausą!
Užpildykite visus laukelius...