Mokymai

Kaip organizuoti ir administruoti viešuosius pirkimus

Gaukite finansavimą

Skaičiuojama, kad optimizuoti ir skaitmenizuoti viešųjų pirkimų procesai leidžia sumažinti 30% darbo laiko sąnaudų ir atitinkamai 20% administracinių pirkimų organizavimo kaštų. 

Mokymų metu sužinosite, kaip paprasčiau ir greičiau organizuoti ir administruoti viešuosius pirkimus. Taip pat išmoksite dirbti su skaitmeniniais pirkimų įrankiais ir skaitmeniniu būdu valdyti pirkimų procedūras: rengti pirkimų planą, kontroliuoti vykdomų pirkimų duomenis, registruoti atliktus pirkimus ir rengti pirkimų žurnalą, formuoti privalomas ataskaitas ir kt.

Mokymų temos:

Viešųjų pirkimų organizavimo aspektai ir principai

Viešųjų pirkimų procesas (I): viešųjų pirkimų organizavimas

Viešųjų pirkimų procesas (II): viešųjų pirkimų planavimas ir inicijavimas

Viešųjų pirkimų procesas (III): viešųjų pirkimų vykdymas

Viešųjų pirkimų procesas (IV): sutartys, jų įgyvendinimas, viešinimas ir privalomos ataskaitos

Viešųjų pirkimų proceso administravimas platformoje „Mano konkursas“

Viešųjų pirkimų vykdymas elektroninėse sistemose

Kam skirti mokymai?

Mokymai skirti perkančiųjų organizacijų vadovams ir darbuotojams, kurie pagal jiems priskirtas funkcijas organizuoja ir administruoja viešųjų pirkimų procesą.

Apie mokymus

Mokymai vyksta nuotoliniu būdu per platformą „Zoom“. Mokymų programą sudaro 9 susitikimai.

54 ak. val.
Trukmė
450 €
Kaina asmeniui

Gaukite finansavimą!

Jei atitinkate keliamus reikalavimus, galite gauti 450 Eur valstybės finansavimą šiems mokymams*. Daugiau informacijos: KURSUOK finansavimo kriterijai. Mokymuose taip pat galite dalyvauti savo lėšomis.

KURSUOK registracija

* Jei neatitinkate KURSUOK reikalavimų ir mokymuose dalyvausite savo lėšomis, registraciją į mokymus vis tiek atlikite KURSUOK platformoje (nurodydami, kad 450 Eur sumą dengsite savo lėšomis).